Beriringan ke Syurga~

Saturday, June 13, 2009

Sepi.



salam..

hanya entry pendek, sebenarnya mahu terus sepi sebentar.

Buat saudara seislam di Selatan Thai, terus tabahkan jiwa-jiwamu menghadapi kekejaman mereka.

Buat Saudaraku di Palestin, teguhkan jiwamu.teruskan perjuanganmu.

Buat teman-teman di Mesir, hadapilah kehilangan saudara Ammar dengan tenang.

dan kita kehilangan beliau-Dr. Fathi Yakan


------------------------------------------------------------------------------------

sepi Pictures, Images and Photos


mahu sepi sebentar, hidup terlalu kerap berhadapan dengan pilihan, hingga diri terlalu letih,hingga kerap salah dalam memilih apa yang perlu dilakukan, dan terus menemui kegagalan...demi kegagalan..



-final lagi seminggu-Doakan.
-sayang buat seekerz-sori tak jawab tag.

Hadapi Dengan Senyuman - Dewa

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi….
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah….
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Reff
Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

lagu buat teman..hehe~

3 comments:

sEeKeRZ said...

doaku buatmu teman..
semoga kau temui ketenangan dalam setiap kesulitan..
moga kau ditemani tuhan dalam setiap langkah mu diperjuangan..
tangan ku hulur tak tersampai..
doaku tulus iringi keberadaanmu
semoga kasih dan rahmat Allah dalam belaan..

harapanku
kekuatan mu menjadi kekuatan ku
keteguhan mu memantapkan jiwaku
ketegasanmu menjulang addin menguatkan imanku utk terus berdiri~

myikhwanfiideen said...

Ustzh Nessa..

Sbnrnya ana x brape clear psoaln yg ustzh bg tempoh hari kat blog ana.. sbb, ana x duk the real condition utk tahu apa yg berlaku..

Tp, just boleh tangkap sket2 kot. I'Allah ana try respon sket je la. sbb ana rasa org yg brtanya lebih arif dr org yg ditanya..

Bg ana akademik pun satu part of pjuangan.. Sbb ia akan mjadi kayu penentukur kedudukan dan situasi kt yg akan bjuang di luar kampus nnt..

So.. Kalau itu keadaanya.. Tak salah utk memohon 'cuti' bg meberi fokus yg lebih kpd akademik.. Disitulah aulanya ketika musim exam.

p/s. Cuti tak semestinya x bole nak buat smua grk keje.. Baca ma'thurat pun sbnrnya dah dikira sbg grk keje..

wallahua'lam

nessa syahirah said...

to seekerz..

ha~baru semangat sikit lepas baca ayat seekerz. arigatou neey..

to ustaz.

Alhamdulillah da selesai, hasil perbincangan dengan pimpinan, namun rasa bersalah tetap wujud.

Powered by Blogger.
=)

Followers

Search This Blog

© Nessa Syahirah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena