Beriringan ke Syurga~

Thursday, May 22, 2008

~tell me why!!!~

Assalamualikum..
salam buat saudara seakidah~

aku dapat hobi baru,tadi..waktu jenguk-jenguk youtube,carilah yang ada kaitan ngan isu palestin,sesak dada bila nengok semua tu.so,tak salah nak kongsi ngan korang teman-teman terbaik dalam dunia ni kan?jumpa video ni,sedih..sorang budak kecik nyanyi lagu tajuk'tell me why'~kenapa peperangan harus berlaku???

aku memang anti gila dengan perang,nak tahu kenapa aku nak jadi doktor(cita-cita pertama aku~)sebab aku nak pergi semua negara yang perang,nak selamatkan budak-budak aka kanak-kanak kat sana,aku memang sedih+geram+nyampah+benci kalau libatkan kanak-kanak ni,dah nama pun perang..mesti semua terlibat kan?islam itu indah,kalau nak perang pun banyak syarat-syaratnya,yang pasti jangan libatkan kanak-kanak!aku rasa nak pergi kat palestin malam ni jugak,nak peluk budak-budak tu,nak tidur ngan diorang,nak pujuk diorang bila mak ngan ayah dosa dah takde,nak sorok dorang dalam beg,nak seludup bawak balik,biar aku yang jaga diorang,lagi senang~huhu.kan best..

tapi nak wat camne..nak jadi doktor takleh,nak jadi nurse pun takleh(sebab tengok komen kat tread iluvislam pasal nurse)

huhu~isnin ni start jadi student balik..mesti dapat agak umur aku kan?buat2 tak tau je la..tak sabar nak belajar syariah perundangan,camne ek?

tq untuk tok lisam yang ajar aku cara nak masuk youtube dalam blog,ilmu aku bab pc ni memang rendah tahap bukulali je..terpaksalah minta tolong dengan orang..nanti kalau ada video yang berjaya tarik perhatian aku,aku post lagi kat blog 'terchenta' ni...kalau nak ikutkan memang semuanya tarik perhatian,tapi nanti jadi macam blog youtube,tak pasal-pasal,takpe..okeh gak tuh~

seekerz,perasan tak ayat skema den,hoho~lepas kena tego dlam thread akhi saifudin tuh,den makin berhati2 tau~okey tak??






2 comments:

Ahmad Saifuddin Amran said...

Hai cik nessa_syahirah...

Oh ngumpat saya ye. Patutlah tersedak.

iNtAnCtZ said...

h0h0~nessa mmg best!!
ayat,kalau nk 'selamat',kene bukak kamus!kalau x,t ade je yg bukak thread nk tegur~

p/s;t0k saifuddin dah mai..kant0i la nessa~hihi...

Powered by Blogger.
=)

Followers

Search This Blog

© Nessa Syahirah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena