Beriringan ke Syurga~

Thursday, September 25, 2008

Kad raya dari Tok lisam~

raya


dapat kad raya je,janji nak bagi duit raya sekali..huhu

apepun,syukrannn!!!!

teringat perkenalan dengan tok lisam di Iluvislam,dok merepek2,gadoh2,skali ngan seekerz,ngan cikgu eya ,skali tok apisadam,ngan tok din..tapi tok lisam dah jarang ada kat Iluvislam...nak wat camne.org bizi..

dah janji ngan tok lisam nak bagitau kenapa panggil tok lisam dengan panggilan "tok"

semuanya sebab avatar yang tok lisam guna dulu2 adalah gambar sin chan..kartun yang paling beta tak suka dari kechik lagi..hahaha~ada kaitan ke,tapi cam best je panggil Tok lisam..

tu je tok..

mekaseh untuk kad raya yg lawa gile tuh..

tata

4 comments:

Pencinta Ilahi said...

uiks...dr katun shin chan, leh dpt gelaran tok? pe kaitan shin chan ngan name 'tok'?huhu..

sikarang udah tukar gambo, baru nampak cam kanak2 yg udah beso ckit...:p

p/s:iluvislam dah agak skema ckit skrg, xle nak merepek2 dah. silap aribulan, kene block la id. takpun mod sound free2 je nnti...huhuhu

nessa syahirah said...

gini citenye..

kita slalu ckp camni bila ade org pasang cite sin chan tu..

"heee..bdk sin chan ni..aku ke'tok'kang.."

maka lahirla perkataan tok tu tokk...

sekian terima kasih hikayat beta.

p/s:Iluvislam sedang kearah mencapai visi dan misi dalam menjana paradigma yang lebih menaiktarafkan laman web tersebut..kuikuikui..

Pencinta Ilahi said...

muahaha..begitu citenye..

seb bek xkene ke'tok' kt cik nessa mase awal2 kenal...huhuhu

p/s:skema sungguh ayat mu cik nessa...terkedu diriku selesai membacanya..hoho

nessa syahirah said...

hidup mesti skema...

kuikuikui..

Powered by Blogger.
=)

Followers

Search This Blog

© Nessa Syahirah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena