Beriringan ke Syurga~

Tuesday, September 23, 2008

~kenapa mesti aku yang dipilihnya??~

Hehe..Tajuk nak best.

aku ditag lagi,tag mengetag.kakakku si Imtiaz Sofea tiba dengan tagnya..takpe,sharing..sharing is caring kan,kan,kan..Apa yang melalut time sahur ni,so sementara tunggu Azan,jom..jawab tag ni.

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?


Akidahku,imanku,mak abah,family..


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

makanan berbuka puasa rabu minggu lepas.(masa tak balik lagi )


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

Nikah-masjid As-Syakirin KLCC, kenduri sukahati kat mane2.janji sume orang boleh datang.hohoho~

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?

Dunia Akhirat,Ameen..

5. Adakah anda dilamun cinta?

yups,saya manusia normal.tapi tu kan boleh dikawal..huhu

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

cafe kat ...


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

membentuk keimanan di era Globalisasi-Ustaz Asri Lubis(pensyarah),saya dah lama tak beli buku baru ni..

8. Apakah nama penuh kamu?

tak jawab boleh?..

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?

tentu mak,tapi ayah pun sama je..

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

dalam hidup?takde kot.mati--->saya nak jumpa Rasullullah


11. Christina atau Britney?

dua 2 tak kenal..kehkehkeh


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?

mesin cuci,on kan je..

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?

tentu nak buat umrah ngan haji,pastu nak ke paris,new zealand,korea,jepun.(kenapa tak mintak lapan?)

14. Pelukan atau ciuman?

ape ni?

15. 8 perkara yang amat saya sukai.

1.Tengok permandangan
2.tengok gelagat orang.
3.tengok tv
4.Ais-creammm...
5.Epal Fuji
6.suka main dengan Baby.
7.baca buku
8.saya suka tido.

16. 7 perkataan yang sering diucapkan
1.banyakla..
2.belasah kang.
3.penat la..
4.diam boleh.
5.hoho~kahkahkah~,hihi~,huhuhu~
6.AstaghfirullahalA'zim..
7.Bismillahirrahmanirrahim


17. 7 buah buku yang paling terbaru dibaca.

1. sume buku muqarrar final hari tu
2.Novel ayat2 cinta(berapa kali dah ulang)
3.Dara.com keluaran terbaru(huhu~nanti ada orang marah baca cara.com ni..)
4.Hukum lelaki memekai gelang-Dr.Azahar bin Yaakub
5.Memoir jihad anak melayu di Afghanistan-Zainon Ismail
6.Israel-kenapa dunia tidak boleh mengiktirafnya?-Hafidzi Mohd Noor
7.keluarga sakinah-Abdul Kadir djaelani


18. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

1.Rapuh-opick

2.I'tiraf-raihan
3.saksi-rabbani ft mawi
4.lagu kedamaian-Brothers
5.Ayat2 cinta -rossa
6....
7...
8..



19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
tahun lepas..2007..

1.Jangan anggap kawan semalam juga adalah kawan untuk hari ini.
2.hari ni orang boleh sesuka hati pijak kita,tapi satu hari nanti jangan terkejut
bila dia dok bawah kaki kita.
3.tangkap la gambar bebanyak sebelum habis skolah sbb nanti da takde
kenangan.
4.Dok kat skolah lagi best dari masuk ipt.
5.Mak ngan Abah sayang saya~
6.hidup ni cam roda..
7.kawan lain,sahabat lain.
8.cinta itu membebankan,merimaskan,menakutkan..(hoho~killer statement)


bahagian paling saya suka dalam kerje tag mengetag ni adalah ini!

jom tag..

1.seekerz
2.cikgu eya
3 Dr. Zati
4.Tok Lisam
5.Hafiz adam

kita tgk sape yg rajin..kuikuikui

babai.kita jumpa lagi di post akan dtg..accecehh~

0 comments:

Powered by Blogger.
=)

Followers

Search This Blog

© Nessa Syahirah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena