Beriringan ke Syurga~

Saturday, May 16, 2009

xei xei lausyer~

salam,

untuk hari ibu, saya tak post apa-apa, sebab mak saya ada depan mata dan malam kenduri tahlil Arwah moklong saya duduk sebelah mak dan cakap " mak..selamat hari ibu.."Mak senyum dan cakap terima kasih, itu senyuman paling istimewa yang pernah saya tengok sebab itu senyum mak saya.

dan untuk hari guru, saya memaksa diri menulis sesuatu sebab saya juga sayang guru-guru saya yang jauh dimata sekarang ni, untuk guru yang pertama, Mak dan Abah yang mula-mula mengajar saya erti sesuatu dalam hidup, ucapan sayang pun tak dapat gambarkan sayang saya untuk keduanya.
.



untuk guru-guru di tadika islam al-Khadijah, terima kasih ajar saya ABC dan alif ba ta,

untuk cikgu-cikgu di sekolah rendah kebangsaan Bukit Pantai, bangsar.

untuk ustazah-ustazah di sekolah rendah agama Sri Pantai, rindu untuk semua.

untuk ustaz ustazah yang tak pernah jemu ajar saya di Maahad Darul Anuar, Kelantan, Terima
kasih..





dah..dah, dah macam ucapan kat radio gamaknye, untuk semua kawan-kawan, terima kasih mengajar saya macam-macam perkara dalam hidup.

mintak maaf, atas kenakalan kami..zaman form 3



0 comments:

Powered by Blogger.
=)

Followers

Search This Blog

© Nessa Syahirah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena