Beriringan ke Syurga~

Tuesday, November 24, 2009

sebiru hari ini~

Image and video hosting by TinyPic


Sebiru Hari Ini





Sebiru hari ini, birunya bagai langit terang benderang
Sebiru hati kita, bersama di sini

Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah



Bukankah hati kita telah lama menyatu
Dalam tali kisah persahabatan ilahi
Pegang erat tangan kita terakhir kalinya
Hapus air mata meski kita kan terpisah
Selamat jalan teman
Tetaplah berjuang
Semoga kita bertemu kembali
Kenang masa indah kita
Sebiru hari ini


Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah


Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah

-Edcoustic












9 comments:

dila_zarifah said...

salam ziarah..
saya pun suka lagu ni jugak!! =p
*in love*

nessa syahirah said...

wa'salam-waa..baru je dengr tadi, teringat kengkawan lama, tu yang post tuh..huhu

imtiaz sofea said...

fushooo..kak nisah da pndai ltak gbr muke..

bukan kat profil gbr pkai purdah ke?

think of it..i talk on purpose

nessa syahirah said...
This comment has been removed by the author.
nessa syahirah said...

okey2, aduhai, camne leh terleka dan terlupa lak ni, na~dah delete.tq!

shuh2!, syaitan~

Amirah Tumin said...

salam dik..akak mcm kenal adik ni..tapi tak sure yg mane?so ni kiranya salah sorangmujahadah darul anuar yek?tahniah2..

nessa syahirah said...

wa'salam.oh~macam kenal, akak skali batch dgn k.linda dengan k.nadiah semua kan?

ye, maahad darul Anuar mmg best!huhu

aku said...

salam..tumpang tanya..maahad darul anuar tu yg dekat umah Tuan Guru Nik Aziz ke? kalo x silap sy gi situ baru ni, name darul anuar jugak..

nessa syahirah said...

ya~
maahad darul Anuar, namanya, dkt pulau Melaka, kelantan.

Powered by Blogger.
=)

Followers

Search This Blog

© Nessa Syahirah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena